2009. június 7., vasárnap

Klári naplója






33 megjegyzés:

  1. Sziasztok.)
    Ma bejött rySe és közölte, hogy az egész WEB lapunk eltűnt. Nem thete róla. Most ezt az oldalt csinálta, remélem mindenkinek tetszik.
    Nagyon szomorú lettem, hogy a régi, jó oldalak eltűntek, de semmit nem tehetünk.Remélem, hogy ez is olyan sikeres lesz, mint a másik volt.rySe egyébként minden nap lesz már, úgy hogyha bármi kérdésetek lenne Hozzá, akkor megtehetitek.
    Puszi Mindenkinek:Klári

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok.)
    Úgy látszik már zajlik az élet, a Visegrádi szobabuli képei is felkerülnek, sajnos egy év múlva.
    Szeretném, ha az idei első is ugyanolyan jól sikerülne, mint az eddigiek.
    Puszi: Klári

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok.)
    Örömmel értesítelek Benneteket, hogy a régi WEB oldalunk is megvan.))
    Régi Fórumunk címszó alatt..
    Nagyon Nagyon örülök neki.))
    Puszi:Klári

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok.)
    Kapkodok, mert annyira örülök.
    A régi Fórumunk jobb oldalt található,címmel. A menű pont alatt.)
    Ha ráklikkeltek, mindent megtaláltok.
    Pusza:Klári

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok.)
    Nagyon fáradt vagyok.Most lett vége a DUMAPARTY-nak. Nagyon jó volt, mint mostanában minden este.
    Vasárnap nem volt, mert hallgatott az egész szoba. Én is leléptem korán.
    A mai DUMAPARY téméja: Te mit szólnál ahhoz, ha rájönnél, a barátod, barátnőd egész más ember, mint a kinek kiadja magát a chaten? Elég sok hozzászólás volt és nagyon érdekesek. Főleg a férfiak ítélték el ezt a viselkedést. Én csak annyit tennék hozzá, hogy nagyon nagyon elítélem azokat az embereket, akik vizet prédikálnak és bort vedelnek, ez által állandóan kómában vannak.
    Nem jó ez sem annak aki iszik, sem annak aki mindent elhisz.)
    Jó éjszakát.)))))))
    Pusszatok Mindenkit.
    Klári

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok.)
    Most néztem, milyen régen írtam már a Naplómba. Most pár hétig csak elvétve leszek, de utána már remélen állandóan. Tegnap voltam fenn a szobában,
    elég sokan voltunk. A Dumaparty jól sikerült.
    Egyes emberek azt feltételezik, hogy vége a szobának. Megyugtatom azokat a vészmadarakat, akik ilyeneket terjesztenek, hogy volt már ilyen
    a szoba történetében, főleg nyáron. Szabadságolás
    miatt sokan nincsenek otthon. Kérlek Benneteket, hogy bízzatok a szobában.)))))))))))
    Augusztus végén szobabuli.)

    Puszi: Klári

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok.)
    Látom, csak én írok az oldalra.
    Nagyon sajnálom, hogy így van.
    Nem tudom elképzelni, hogy csak ennyire érdekel Benneteket a szoba sorsa, és amik ott történnek.
    Egyébként a szobában egyre jobb a hangulat, vannak súrlódások, de ezt annak tudom be, hogy telihold volt.))))
    Kérlek Benneteket, hogy ha van kedvetek írjatok pár sort.)))

    Puszi. Klári

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok.)
    Végigolvasva a tegnapi szeptember 13.-i chatlogot, teljesen megdöbbentem, hogy vannak olyan emberek, akik olyan véleményt fogalmaztak meg a szoba előtt, hogy a Létezel szoba követező bulijára nem az jön, aki szeretne. Az még jobban elkeserített, hogy egy régi szobalakó még helyeselt is erre. Mindegy, már nem foglalkozom ezekkel a rosszindulatú megjegyzésekkel, annál is inkább, hogy ezek az emberek már régen nem szobalakók. Néha benéznek, tesznek egy két epés megjegyzést, senki nem reagál rájuk. Ez engem megnyugtat. Mindengyiknek új szobája van, miért nem ott szervezkednek? Egy kérésem lenne, ne csak akkor menjen a duma, amikor már én nem vagyok a szobában, hanem akkor is mondjátok el a véleményeteket, amikor én is tudok rá válaszolni Egyébként, hogy mikor lesz a szobabuli, még nincs edöntve, és nem a lakásom bemutatása célom, hanem az, hogy ismét összekovácsolódjon a szoba. Ha úgy gondoljátok, lehet valahol Budapesten is tartani, valamelyik étteremben. Nekem mindegy.
    A tegnapi DUMAPARTY nagyon jól sikerült, örülök neki, hogy sokan voltuk a szobában.
    Sziasztok.)
    Klári

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok.)
    Örömmel értesítelek Benneteket, hogy a Létezel? szoba Bulija 2009.november 7.én lesz. Ebben az évben sem hagyjuk ki a találkozást.))))))
    Elég sokan jelentkeztek, de az lenne a kérésem, hogy hívjatok fel, vagy ide írj átok, meg ki szeretne résztvenni. Mint már elmondtam, nem igaz az az állítás, hogy vannak emberek, akik nem kívánatosak a Bulin. Én mindenkit szeretettel várok.
    Pontos cím: Bp.Gazdagrét, Törökugrató urca 20. II./6.
    A megközelítés: Moszkva tértől a 139-es gyorsjárat és a Törugugrató utcai megállóban kell leszállni.
    Telefonszámom: 30/508-17-35.
    Szeretettel várok mindenkit Nov.7.-én 3 óra körül.
    Pusza: Klári

    VálaszTörlés
  10. Még egy dolgot elfelejtettem.
    A kaputelefon használatát.
    törlés-4-1956-törlés.
    Köszönöm:)
    Sziasztok:Klári

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!!
    Na, lássuk, sikerül-e az írás????
    Nincs igazán fontos mondanivalóm, talán annyi, hogy már életem része lett ez a szoba, az összes örömével, hülyeségével együtt!!!
    Nagyon bízom benne, hogy ott tudok lenni a szobatalin, jó lenne már végre mindenkit megismerni személyesen (természetesen aki eljön)
    Sok-sok szépet minden szobalakónak
    puszi, aki olvassa írásom:)))))))))))))))

    VálaszTörlés
  12. Hali, ujra én:)))))))
    Nem is én lennék, ha elsőre sikerülne valami.
    Lemaradt, hogy ki is irta az előző üdvözletet:)))

    puszi még1x: Szépszemű1

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok.)
    Úgy látom, senkit nem érdekel a szobabuli.
    Nem baj.(
    Ha valaki el szeretne jönni, kérem itt jelentkezzen, mert nem mindegy, hogy hány főre főzök.
    Az eddigi létszám 17 fő, de szeretném, ha itt is jelentkeznétek.
    Sziasztok. Klári

    VálaszTörlés
  14. Jelentkezem - persze, ez nem jelent biztosat, nem rajtam múlik...
    Cs.

    VálaszTörlés
  15. Szia axxxa.)
    Örömmel vettem a jelentkezésedet:)
    Puszi:Klári

    VálaszTörlés
  16. jelentkezem

    TAMTAM

    VálaszTörlés
  17. Szia Tamtam.)
    Örülök.))
    pusza.)
    Klári

    VálaszTörlés
  18. macskaszem is jönne .....
    Tamtam

    VálaszTörlés
  19. Puszi macskaszem.)))))
    Örülök, hogy jelentkeztél.
    Klári

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok.)
    Nagyon sokan jelentkeztek a szobabulira, már attól aggódom, hogy nem lesz elég a lakás. Bár, egyesek szerint egymás ölében is elférnénk.)))))
    Ez persze vicc.))
    Sok jó ember kis helyen is elfér.)))
    Akik eddig jelentkeztek:
    Szépszemű, axxxa, Hunnenkoenig, Tami, Judit, Szilvia, Kékszemű, Commandante, Fecske, bolondboy, macskaszem38,mtibor, kovi-ubi, TEM,OldPál,Klári
    Ha 20-on felül lesz a létszám akkor egy közeli étteremben szervezem, de ezt ráérünk a jövő héten is eldönteni.
    Készülök rá nagyon, remélem Ti is.))
    Puszilok Mindenkit.))
    Klári

    VálaszTörlés
  21. Puszi Klári

    Jelentem, menek ha minden igaz.

    Commandante

    VálaszTörlés
  22. Puszi Klári

    Jelentkezem

    Kékszemű 212

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok.))
    Nagyon örülök Nektek kékszemű és Commandante.)))))
    Puszi:Klári

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok.)
    Lezajlott az 5. szobatalálkozó.)) 15 fő szerette volna megismerni a szobatársait. Kellemesen zajlott, volt kaj, pia, zene és nagyon jó hangulat. Remélem mindenki jól érezte magát, senkinek nem okoztam csalódást.
    Úgy gondolom, hogy a megszokott kis csapatunk még jobban összekovácsolódott. Ha valakit megbántottam volna, elnézést kérek utólag is.
    Sok képet készítettünk, és remélem mind sikerült.
    Holnap találkozunk a szobában, illetve ma.))))
    Jó éjszakát, kellemes pihenést kivánok Mindenkinek.
    Puszi: Klári

    VálaszTörlés
  25. Klári boszi..

    Köszönöm a lehetőséget nagyon jól éreztem magam ..
    Kaja isteni volt ( igaz én főztem ) és a társaság mindenki egy édi pofa .
    Örülök hogy sikerült személyesen is találkozni .. és megismerni igazán .. Remélem sok hasonló buli lesz még ..

    Klári csok kezed ... Boszi .

    TAMTAM

    VálaszTörlés
  26. Tamikám.)
    Ürülök, hogy jól érezted magad.))
    És valóban jót reszeltél.)))))))))))))
    Már bánon, hogy nem mind a 6 krumplit reszeltettem le Veled.)))))))))))
    Én is örülök a személyes találkozásnak, nem csalódtam Benned.))))))))))))
    Remélem lesz még ilyen összejövetel.))
    Puszi: Klári

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok!
    Klári, köszönet Neked ezért a napért:)))))
    Most az egyszer szűkszavú leszek, az előbbi mondatomban minden érzésem benne van!!!!

    puszi:
    Szépszemű1

    VálaszTörlés
  28. Köszi klári a lehetőséget hogy megismerhettem Sok szobatagot.Ez most a valóság volt.Nem csak virtuális.Nagyon finom volt minden.De láttam jól elfáradtál.Rég nevettem ennyit.És ezt mindjájan neked köszönhetjük.

    VálaszTörlés
  29. Kláriiiiiiiiiiiii, nagggggggggggyon jól éreztük magunkat!!!!!!!!
    És örülök, hogy ennyien eljöttek, és végre személyesen is találkozhattam sok ismeretlen ismerőssel :)))
    Akik lemaradtak erről a buliról, sajnálhatják, nyilván meg volt az okuk, és sokan sajnálják is, hogy nem tudtak talizni. Nod, de ami késik....:))))))
    Klári, nagyon szépen köszönöm - ill. köszönjük ezt a szép estét!!!!

    Jah, meg le a kalappal előtted....mindenért!

    Pusssssssssssz
    axxxa

    VálaszTörlés
  30. Szépszemű:))))))))))))))))
    Én tartozom Neked köszönettel azért a sok munkáért, amit beleöltél Te is a buli előkészületeibe.
    Örülök, hogy jól érezted magad.))))))))
    Puszi: Klári

    VálaszTörlés
  31. Szilvikém.))
    Nagyon örülök, hogy kellemesen érezted magad.
    Remélem máskor is találkozunk.)))
    Puszi:Klári

    VálaszTörlés
  32. axxxa és Hunnenkoenig.)))))))
    Nagyon örültem, hogy a sok munkátos és elfoglaltságotok között tudtatok időt szakítani a szobabulira. Tiszta szívemből köszönöm.))))
    Nagyon hálás vagyok a sok sok kedves szóért, mert éreztem, hogy szívből jöttek.
    El sem hiszitek, mit jelent számomra.)))
    Köszönök mindent.))))))))
    Puszi:Klári

    VálaszTörlés
  33. Drága Klári

    Én is csak köszönni tudom kedvességed, remek buli volt.Jó kis csapat jött össze-)))

    Ezer puszi a fáradozásotokért.

    Com

    VálaszTörlés