2009. június 7., vasárnap

Versek megosztása

Versek megosztása

10 megjegyzés:

  1. Gondolsz rám?
    Gondolsz rám, amikor én szenvedek érted?
    És minden sejtember érezlek Téged?
    Ha behunyom szemem, megérint a kezed,
    Testemmel érzem, hogy dobban a szíved.
    Forró szád csókol és együtt lélegzünk,
    És nem értjük, mi is történt velünk?
    Te csak állsz előttem, találkozik szemünk,
    Arcunk mosolytalan,gyorsan ver a szívünk.
    Mikor belémhasít egy kedves mozdulat,
    Amikor ébren is, tisztán hallom a hangodat.
    Amikor elzsibbaszt egy Tőled hallott vallomás,
    És fáj, hogy mindez, csak ábrándozás.
    Kérdésre áll a szám: Gondolsz rám????
    ------------------------------------------------

    VálaszTörlés
  2. A Gondolsz rám? verset én írtam.)
    Bocsánat, lemaradt a nevem.
    Klári

    VálaszTörlés
  3. A csend hangjai

    A csend hangja lágyan dalol,
    S lelked az enyémmel összehajol.
    Nincs vesztegetni való időd!!!
    Mert abból áll az élet, hogy
    Futnak a napok és vele az évek.
    Most kell szeretni,
    Mert nincs másik élet.
    Ölelj meg, nem kell most a szó.
    Jó ez a csend, olyan megnyugtató.
    Hunyd le a szemed, csitt ne beszélj,
    Ne a szavakkal, a testeddel mesélj.))
    Hallgasdd, hogy ver a szívem.
    Ereimben fut a vér.)
    Érezd a bőröm rebbenését,
    Mikor a vállad az enyémhez ér.
    Ölelj át, oly szép az este.))
    A hold az eget birtokba vette.)

    Klári.

    VálaszTörlés
  4. A szoba tiszteletére egy alkalmi haiku.Fogadjátok szeretettel:
    LÉTEZEL talán létezel
    valahol érzem belül
    megsúgta a szív

    D. I.

    VálaszTörlés
  5. Szia D.I.
    Köszönjük a verset, nagyon kedves Vagy.)
    Szia:Klári

    VálaszTörlés
  6. Nem unjátok még? Igaz, csak második:-))))
    Még egy új haiku Nektek.a benne foglaltakat
    iagznak vélem, de a szobára és a chat-re általában nem vonatkozik minden része!

    BÖLCS - ÉSZ

    Távolról nézni,
    csak keveset beszélni...
    Sapienti sat. D. I.

    VálaszTörlés
  7. FELSOROLÁS

    Ha lista készül
    a legjobb dolgaimról,
    kezdhetem veled?

    by D.I.

    VálaszTörlés
  8. CHAT – KÖSZÖNTŐ
    Valami láthatatlan
    kis kapocs létezik.
    Köztem és közötted,
    ki estenként
    számítógépezik,
    s monitort bámul
    órák hosszat,
    billentyűt csapkod
    hol jót, hol rosszat…
    Valami láthatatlan
    kéz összetart.
    Éltesebbet és fiatalt.
    Pedig nem látszanak
    csak mondatok,
    meg villódzó
    kurzorjelek
    és néha oly furcsa
    nickek és nevek…
    Valami varázs
    LÉTEZIK,
    ha emberek
    naponta megteszik
    a rutinná váló
    lépéseket,
    hogy találkozhassanak
    velem és veled…
    Létezünk,
    s néha a jóra
    emlékezünk.
    Arra, hogy lelkünkben
    izzik a parázs,
    amit így hívnak:
    „CSET-VARÁZS”!
    A Létezel szoba találkozójára
    szeretettel: Dark Island

    VálaszTörlés
  9. István.)
    Nagyon szépen köszönjük a verset. A bulin olvastam fel, mindenkinek nagyon tetszett.
    Reméljük, hogy még sok hasonlóval megörvendeztetsz bennünket.:))
    Puszi: Klári

    VálaszTörlés
  10. Sodor az élet,
    nem tudom merre.
    Lehet majdan,
    a vesztes lépésre.
    Kegyetlen voltam
    és az is maradok,
    szívembe lélek,
    de kívül mást mutatok.
    Hol van a kiút,
    mikor magányos vagyok?
    Hol van a segítség,
    ha hangosan sikítok?
    Félek mindentől s mindenkitől,
    olyan egyedül vagyok.
    Bárcsak, de mégsem,
    hisz semmit sem kérek,
    legalább érezném, hogy élek.
    Én nem sebzem magam,
    viselem a bűnt.
    Még el sem követtem,
    de kényszerít majd ő.
    Ez az elviselhetetlen,
    borzalmas erő.

    írta: Balogh Anna

    VálaszTörlés